Díky reklamním předmětům na vás zákazníci nezapomenou

Správně vybrané reklamní předměty udělají radost vašim zákazníkům i vám. Za pár korun dostanete svou reklamu přímo do domácnosti či pracovního kolektivu vašeho zákazníka, kde budou mít všichni okolo před očima vaše logo. Budou si vaši firmu pamatovat a vnímat vás jako obchodního partnera. Získáte si tím jejich důvěru, a pokud budou chtít příště opět něco koupit, obrátí se s největší pravděpodobností opět na vás.

Základem dobrého reklamního předmětu je kvalita

Aby reklamní předmět fungoval skutečně jako propagace vaší značky, je důležitá jeho užitečnost a kvalita, která je přímo úměrná vnímání vaší značky. Reklamní propiska, která nepíše, nebo jiný reklamní předmět, který nefunguje, pozitivnímu vnímání vaší firmy rozhodně neprospěje. Pokud chcete, aby vaše reklamní předměty plnily svůj účel a propagovaly vaši firmu, nechte si je zhotovit u specializované firmy, jako je například Bluearrow.cz. Můžete si zde vybrat z obrovského katalogu kvalitních předmětů, které vám ozdobí vaším logem, jménem firmy či reklamním sloganem.

Dají se reklamní předměty dát do nákladů?

Přestože běžné dárky si do nákladů dát nemůžete, za některých podmínek jsou reklamní předměty - daňové uznatelné. Znamená to, že si je můžete dát do účetnictví stejně jako jakékoli jiné náklady na vaše podnikání. Aby byl dárek klasifikovatelný jako daňově uznatelný reklamní předmět, musí splnit pouze několik jednoduchých podmínek. Nesmí podléhat spotřební dani, nesmí být dražší než 500 Kč a musí být viditelně označen vaším logem nebo názvem firmy. Splnit tyto podmínky není nic složitého. Daňově uznatelné reklamní předměty jsou vhodným dárkem i pro vaše obchodní partnery. Užitečný reklamní předmět vztahující se k oblíbené činnosti vašeho obchodního partnera (například láhev dobrého vína, kvalitní pero nebo golfové tričko), vždy potěší a může vám pomoci v pozdějším vyjednávání.

Publikováno: 05. 11. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová