Originální reklamní předměty: tipy, díky nimž zabodujete

Reklamní předměty jsou jedním z nejvyužívanějších marketingových nástrojů. Pokud se vám ty klasické zdají už poněkud fádní, načerpejte inspiraci v našem článku. Připravili jsme si pro vás tipy na originální reklamní předměty, které do kouta jen tak nepoletí, a navíc zákazníka potěší a bude je skutečně využívat.

Originální reklamní předměty z textilu rozhodně nudit nebudou

Textilní výrobky jsou bezesporu vděčným dárkem. A pokud jsou kvalitní a vkusné, lidé je běžně využívají při každodenních aktivitách, čímž zvyšují povědomí o značce. Klasickou volbou je reklamní oblečení, hlavně pak potisk triček a kšiltovek. Nemusíte se ale omezovat pouze na tyto dvě reklamní stálice. Potisknout totiž můžete takřka cokoliv – šátky, bodýčka pro miminka, spodní prádlo, mikiny i košile. A držet se nemusíte pouze oblečení. Originálním reklamním předmětem je i bytový textil s potiskem. Vaše logo nebo barvy vaší firmy mohou zdobit kuchyňské chňapky, zástěry na vaření, deky, ručníky, utěrky, sportovní vaky i polštářky. Samostatnou kapitolou jsou reklamní tašky, které byly v průzkumu z roku 2017 dokonce vyhodnoceny jako nejúspěšnější reklamní předmět. Zrealizovat potisk tašek ani dalšího textilu není vůbec složité – stačí jen vybrat kvalitní materiály, navrhnout originální motiv a tiskárna na textil váš nápad uskuteční.  

Reklamní elektronika je moderním a vděčným dárkem

Současná doba „technická“ nahrává i využití elektroniky coby reklamního předmětu. USB flash disků, powerbank, kabelů a bezdrátových nabíječek nikdy není dost, tak proč je nevyvést v designu vaší firmy? Pokud se vám to zdá poněkud nudné, volte neotřelá řešení – flash disky mohou být vyvedeny v nejrůznějších tvarech, některé z nich by dokonce mohly souznít s vaším podnikáním (lahev, letadlo, auto….). Originální řešení představují i multifunkční předměty, například flash disk schovaný v peru, nabíjecí kabely ve spinneru a mnoho dalších. Jako reklamní předmět poslouží i nejrůznější doplňky k mobilním telefonům a počítačům. Využít můžete stojánek na telefon, sluchátka či podložku pod myš. Originální volbou jsou brýle pro virtuální realitu, hadřík na čištění obrazovek s potiskem nebo třeba hledač klíčů. Ten zákazník rozhodně bude využívat.

Reklamní předměty pro zábavu

Reklamní předměty však nemusí být pouze praktické, právě naopak. Obdarujete-li zákazníky něčím, co jim přinese zábavu a potěšení, nemůžete šlápnout vedle. Jako originální reklamní předmět se nabízí třeba cestovní sada her uložená v krabičce s vaším logem, puzzle, omalovánky nebo hlavolamy. V žádné domácnosti se neztratí ani předměty pro sport a hračky (ať už pro děti, nebo pro domácí mazlíčky). Jako reklamní předmět tedy můžete využít i podložky na cvičení, které lze opatřit potiskem, míče, frisbee nebo potítka. V oblasti hraček se nabízí plyšáci, figurky i hudební nástroje. Kampaně, v nichž známé značky jakožto reklamní předměty zapojily právě věci související se zábavnou a volným časem, se řadily mezi ty nejúspěšnější. Například KFC vytvořilo nafukovací lehátko zobrazující podobiznu svého zakladatele, Burger King vyrobil vlastní parfém a IBM potěšilo vybrané zákazníky programovatelnými drony. Firma Iams, australský výrobce krmiv pro domácí mazlíčky, pak v psích parcích rozdala frisbee opatřená reklamou, a jejich úspěch byl nevídaný.

Publikováno: 23. 02. 2021

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová