Nepodceňujte sílu outdoor reklamy. 5 důvodů, proč bude vždy fungovat

Doba přeje moderním technologiím a zdá se, že se marketing pozvolna přesouvá na internet. Přesto není dobré hledět na klasickou outdoor reklamu skrz prsty. Často je mnohem efektivnější než propagace na síti a nabízí spoustu výhod, pro které si ji oblíbíte i vy. V čem její výhody konkrétně spočívají? Následujících 5 důvodů hovoří za vše.

1. Běží non-stop

Outdoor reklama má obrovskou výhodu - nejde vypnout. Takže ať už máte spadeno na jakoukoliv cílovou skupinu, budete mít jistotu, že vaši reklamu uvidí. Předpokladem je výběr vhodné lokality, ale to už je jiné téma.

2. Nabízí široké spektrum formátů

V případě outdoor reklamy si je z čeho vybírat. Formátů je víc než dost a každý nabízí specifické výhody. Ale ať už jsou vaše cíle jakékoliv, je velmi nepravděpodobné, že byste mezi všemi billboardy, citylighty, bigboardy, plakáty a dalšími variantami nenašli tu správnou.

3. Opakuje se (= je dobře zapamatovatelná)

Venkovní reklamou lze oslovit i zákazníky, kteří nemají dobrou paměť. Kampaň obvykle trvá několik týdnů až měsíců a dotyční se kolem reklamních prvků pohybují opakovaně, takže se jim takříkajíc dotanou pod kůži.

4. Umožňuje perfektní načasování

Reklama nesmí být rušivá, jinak se u cílové skupiny setká s nevolí. V prohlížeči naskočí pop-up okno, případně jiný formát, který naruší uživatelovu koncentraci. Outdoor reklama většinou na lidi působí v době, kdy nemají nic jiného na práci. Například čekají na autobus nebo se jen tak procházejí ulicemi.

5. Dobře se s ní propagují online služby

Výlepy plakátů, billboardy a v podstatě i všechny ostatní formáty lze využít v rámci propagace firmy, která nemá kamennou prodejnu a služby poskytuje pouze přes internet. Outdoor reklama osloví zákazníky, kteří by webové stránky jinak nenašli.

Publikováno: 31. 12. 2018

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová

Tagy: výhody outdoor reklamy | výhody venkovní reklamy