Proč by měla mít každá firma nejen ERP systém, ale i DMS systém?

V současné době je velice skloňovaným tématem podnikový software starající se o kompletní firemní agendu. Přesně tak, jedná se o takzvaný ERP systém, který se většinou skládá z různých modulů, a tím pádem jsou všechny procesy perfektně provázané. Společnost tak má k dispozici efektivní nástroj pro řízení i zdroj všech potřebných dat. Velice oblíbený informační ERP systém je Money ERP s devíti základními moduly, které však můžete rozšířit ještě i o další. Usnadní vám vedení účetnictví, správu mezd zaměstnanců, vyřizování objednávek i sestavování ceníků. V případě potřeby je možné dokoupit ještě další moduly, jako je DMS systém pro správu dokumentů.

DMS systém a jeho přednosti

S různými dokumenty se potýká každá menší i větší společnost. Pokud chcete mít i v této oblasti pořádek, DMS systém je vhodnou volbou, protože slouží k vytváření, ukládání i organizaci jakýchkoliv dokumentů. Představuje bezpečné úložiště, kam si můžete digitalizovat i písemnosti v papírové podobě. Skrze propracovaný DMS systém můžete snadno vyhledávat a sdílet dokumenty, dokonce k jednotlivým dokumentům nastavíte přístupová práva různým zaměstnancům. Zbavte se tedy jednou provždy papírování a zjednodušte si vyhledávání dokumentů, ale i jejich archivaci a distribuci.

Co všechno modul umožňuje?

V případě, že investujete do modulu pro správu dokumentů, můžete se těšit na praktické funkce. Vyhledáte dokumenty podle přesně zadaných kritérií, případně podle názvu. Dokumenty si roztřídíte do složek a jednotlivým složkám určíte přístupová práva, a tím pádem se k nim nedostanou neoprávnění zaměstnanci. Co se týče digitalizace papírových listin, tak pomocí skeneru a příslušného programu naskenujete papír, převedete ho do prohledávatelného PDF, a potom si ho uložíte do vybrané složky. Práce s dokumenty nikdy nebyla jednodušší.

Publikováno: 13. 07. 2022

Kategorie: Podnikání

Autor: Katka Jandlová