V současné době je velice skloňovaným tématem
podnikový software starající se o kompletní firemní agendu. Přesně tak, jedná se o takzvaný ERP systém, který se většinou
skládá z různých modulů, a tím pádem jsou všechny procesy perfektně provázané. Společnost tak má k dispozici efektivní nástroj pro řízení i zdroj všech potřebných dat.
Velice oblíbený
informační ERP systém je Money ERP s devíti základními moduly, které však můžete rozšířit ještě i o další. Usnadní vám
vedení účetnictví, správu mezd zaměstnanců, vyřizování objednávek i sestavování ceníků. V případě potřeby je možné dokoupit ještě další moduly, jako je DMS systém pro správu dokumentů.
DMS systém a jeho přednosti
S různými dokumenty se potýká každá menší i větší společnost. Pokud chcete mít i v této oblasti pořádek,
DMS systém je vhodnou volbou, protože slouží k vytváření, ukládání i organizaci jakýchkoliv dokumentů. Představuje bezpečné úložiště, kam si můžete digitalizovat i písemnosti v papírové podobě.
Skrze propracovaný
DMS systém můžete snadno vyhledávat a sdílet dokumenty, dokonce k jednotlivým dokumentům
nastavíte přístupová práva různým zaměstnancům. Zbavte se tedy jednou provždy papírování a zjednodušte si vyhledávání dokumentů, ale i jejich archivaci a distribuci.
Co všechno modul umožňuje?
V případě, že investujete do modulu pro správu dokumentů, můžete se těšit na praktické funkce.
Vyhledáte dokumenty podle přesně zadaných kritérií, případně podle názvu. Dokumenty si roztřídíte do složek a jednotlivým složkám určíte přístupová práva, a tím pádem se k nim nedostanou neoprávnění zaměstnanci.
Co se týče digitalizace papírových listin, tak pomocí skeneru a příslušného programu naskenujete papír, převedete ho do prohledávatelného PDF, a potom si ho uložíte do vybrané složky. Práce s dokumenty nikdy nebyla jednodušší.
Publikováno: 13. 07. 2022
Kategorie: Podnikání
Autor: Katka