Světelná reklama nabízí netušené výhody
Obsah článku:
Ačkoliv se v posledních letech většina podnikatelů soustředí na online propagaci, klasická forma reklamy stále funguje víc než dobře. Jistě, ne vždy má opodstatnění, to samé ale platí také o internetovém marketingu. Než ji zatratíte, přečtěte si o jejích výhodách. Když se vezme za správný konec, pak může být světelná reklama velmi efektivní.
Pracuje 24/7
Zatímco mnoha reklamními formáty oslovíte potenciální klienty jen ve vybraném čase, světelná reklama působí na jejich smysly nepřetržitě. Díky modernímu podsvícení v podobě LED panelů je perfektně vidět i v noci, kdy nepodsvícené reklamní plochy tvrdě spí. Stačí pro ni vybrat příhodné místo, což je ostatně alfou a omegou jakékoliv venkovní reklamy.Provoz stojí pakatel, údržba je nenáročná
Někdo se moderním technologiím vyhýbá z důvodu obavy z vysokých provozních nákladů a ještě dražšího servisu. V případě LED panelů není strach opodstatněný. Chlubí se dlouhou životností, jejich provoz je takřka bezúdržbový a spotřeba energie zanedbatelná. Intenzitu svitu lze navíc regulovat.Variabilní, jak jen může být
Termín světelná reklama ukrývá různá řešení, která odpovídají rozličným požadavkům zákazníků. Kromě světelných boxů a trojrozměrných nápisů můžete vsadit na kompozitní kazetovou reklamu, reklamní totem, výstrč a další typy.Nevýhody? Žádné nejsou
Správně umístěná světelná reklama nevýhody nemá. Zaskočit vás může pouze vyšší pořizovací cena (oproti reklamně nepodsvícené). Vstupní investice se však obvykle rychle vrátí.Nevíte si rady s výběrem a realizací?
Pokud si s výběrem světelné reklamy nevíte rady, nechte si poradit odborníky z RAVAFOLu, pro které je výroba světelné reklamy každodenní rutinou. Profesionálové vám usnadní volbu správného formátu a postarají se o kompletní realizaci včetně montáže i následné údržby. Zabývají se také velkoformátovým tiskem a výrobou okenních folií. Další informace a reference najdete na www.ravafol.cz.Publikováno: 09. 09. 2019
Kategorie: Marketing