Světelná reklama nabízí netušené výhody

Ačkoliv se v posledních letech většina podnikatelů soustředí na online propagaci, klasická forma reklamy stále funguje víc než dobře. Jistě, ne vždy má opodstatnění, to samé ale platí také o internetovém marketingu. Než ji zatratíte, přečtěte si o jejích výhodách. Když se vezme za správný konec, pak může být světelná reklama velmi efektivní.

Pracuje 24/7

Zatímco mnoha reklamními formáty oslovíte potenciální klienty jen ve vybraném čase, světelná reklama působí na jejich smysly nepřetržitě. Díky modernímu podsvícení v podobě LED panelů je perfektně vidět i v noci, kdy nepodsvícené reklamní plochy tvrdě spí. Stačí pro ni vybrat příhodné místo, což je ostatně alfou a omegou jakékoliv venkovní reklamy.

Provoz stojí pakatel, údržba je nenáročná

Někdo se moderním technologiím vyhýbá z důvodu obavy z vysokých provozních nákladů a ještě dražšího servisu. V případě LED panelů není strach opodstatněný. Chlubí se dlouhou životností, jejich provoz je takřka bezúdržbový a spotřeba energie zanedbatelná. Intenzitu svitu lze navíc regulovat.

Variabilní, jak jen může být

Termín světelná reklama ukrývá různá řešení, která odpovídají rozličným požadavkům zákazníků. Kromě světelných boxů a trojrozměrných nápisů můžete vsadit na kompozitní kazetovou reklamu, reklamní totem, výstrč a další typy.

Nevýhody? Žádné nejsou

Správně umístěná světelná reklama nevýhody nemá. Zaskočit vás může pouze vyšší pořizovací cena (oproti reklamně nepodsvícené). Vstupní investice se však obvykle rychle vrátí.

Nevíte si rady s výběrem a realizací?

Pokud si s výběrem světelné reklamy nevíte rady, nechte si poradit odborníky z RAVAFOLu, pro které je výroba světelné reklamy každodenní rutinou. Profesionálové vám usnadní volbu správného formátu a postarají se o kompletní realizaci včetně montáže i následné údržby. Zabývají se také velkoformátovým tiskem a výrobou okenních folií. Další informace a reference najdete na www.ravafol.cz.

Publikováno: 09. 09. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová