Veletrhy letos nejsou v kurzu, ale i tak je dobré plánovat

Každoročně se v České republice koná nespočetně mnoho veletrhů. Mluvíme konkrétně pracovních veletrzích nebo o veletrzích, na kterých chcete získat nové zákazníky nebo kde chcete potencionální klienty oslnit. Ať už míříte na ten či onen, je zapotřebí, aby váš stánek byl hned spatřitelný, aby zkrátka nezanikl v davu. Jen tak se k vám pohrnou lidé, jejich zvědavost je nenechá zůstat chladnými. Ptáte se, jak svůj stánek vyšvihnout k dokonalosti, aby byl to první, co návštěvníci veletrhu uvidí? Pomocníky mohou být reklamní předměty.

Nejdříve si pohrajte s vizuální stránkou stánku

To, co první zaujme návštěvníka, není produkt nebo název společnosti, ale obecně vizuální stránka daného stánku na veletrhu. Jakou má stánek barvu? Jaká je jeho prezentační zeď? A co letáky, dostávají se jeho letáky o pár metrů dál a lákají se tímto zákazníci? A co roll-up bannery - upozorňují na stánek těsně před ním?

To vše má podíl na vizuální stránce věci. Samozřejmě se na dobré vizuální stránce stánku podílí i zaměstnanci, kteří stánek prezentují a mají na sobě třeba stejná reklamní trička, která jsou samozřejmě zbarvená do barev stánku - případně mu tvoří kontrast.

Dárkové předměty mějte po ruce

Pokud jste vizuální stránkou svého stánku upoutali pozornost, následuje návštěva zákazníka - musíte si ho získat. Kromě toho, že byste měli vhodně komunikovat se svým publikem stylem, který je mu blízký, doporučujeme kromě toho také mít po ruce reklamní dárkové předměty. Nemyslíme tím nic drahého, třeba obyčejné reklamní propisky nebo přívěsky. Ty budou automatickým dárkem pro zákazník a díky nim se mu vryjete do povědomí.

Jestliže si potencionální klient nebo zákazník odnese domů reklamní předmět (nezáleží na tom, jaké bude podoby), je zde velká pravděpodobnost, že vás vyhledá na internetu hned po příchodu domů nebo později. Dárkový předmět vás bude připomínat a pokud jste zákazníka zaujali (alespoň trochu), minimálně si vyhledá vaše služby nebo společnost na internetu.

Publikováno: 29. 10. 2020

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová