Co je CRM a jaký systém zvolit?
Co přesně znamená CRM a jak může ovlivnit vaše podnikání? Zkratka anglického sousloví „customer realtionship management“ je v překladu „řízení vztahů se zákazníky“ a označuje dlouhodobou firemní strategii, jejímž účelem je budování kvalitních a pokud možno i dlouhodobě prospěšných vzájemných vztahů se zákazníky.
V praxi spočívá ve správném nastavení firemních procesů, komunikaci mezi zaměstnanci a klienty, ale také s marketingem, prodejem a dodávkou služeb. S automatizací, monitoringem a analýzou těchto procesů vám pomůže vhodně zvolený CRM systém.
Vyberete-li si kvalitní software, vnesete do svého podnikání řád a vytěžíte z kontaktů maximum. A protože platí, že stávající zákazníci zpravidla přináší větší zisk než noví klienti, budete si je moct díky „cé er emku“ hýčkat a udržovat.
Velkou výhodou eWay-CRM je snadné zakomponování do stávajícího prostředí Outlooku. Jestliže tohoto e-mailového klienta od Microsoftu používáte, nebudete se muset rozkoukávat v novém softwaru.
Podrobný soupis modulů a funkcí najdete na www.eway-crm.com. CRM můžete využívat i zdarma ve verzi Free, v rámci které získáte přístup ke 200 MB prostoru na cloudu a podporu přes e-mail.
K čemu slouží CRM systém?
Základní funkcí CRM systému je shromažďování informací a údajů o zákaznících a veškerých firemních aktivitách, které s nimi souvisí. Může se jednat o e-mailovou korespondenci, plánování schůzek, třídění dokumentů, poptávky, zakázky, ale také o marketingové kampaně apod.
České CRM integrované do Outlooku
Co je CRM již víte, ale jak vybrat vhodný software? Nabídka je pestrá a najdete v ní velké množství řešení na velmi vysoké úrovni. Pokud však preferujete intuitivní rozhraní a modulový systém, mohl by se vám zamlouvat český produkt eWay-CRM. Aktuálně ho používají tisíce klientů na celém světě a je k mání i v mobilní verzi.
Publikováno: 03. 10. 2017
Kategorie: Marketing