Co jsou placené články?

Hledáte efektivní způsob propagace pro svůj produkt či službu? Pokud jste již vyzkoušeli různé marketingové kanály, ovšem bezúspěšně - placené články jsou vaše šance. Můžete díky nim získat nové zákazníky a zároveň pomůžete svému webu k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávačů.

Placené články neboli PR články stále fungují

Přečetli jste si, že placené články dávno nefungují? Naopak - stále jde o jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Musí si však správně koncipovat a především umístit na vhodně zvolený web. Ale co jsou tedy placené články? Jedná se o články psané na míru. Jinými slovy o texty, které si necháte napsat profesionálním copywriterem na míru svým požadavkům. Velkou výhodou je fakt, že na první pohled čtenáři ani nemusí rozeznat rozdíl mezi nekomerčním placeným článkem. V případě umístění článku na autoritativní server budou obsahu důvěřovat a je pravděpodobné, že si produkt či službu, byť důmyslně skrytou v rádoby běžném informativním textu, zakoupí. Placený článek samozřejmě může mít i podobu přímého prodejního textu - psaného například očima inzerenta. Způsob podání textu a jeho znění by se měl odvíjet specifik cílové skupiny zákazníků. S tím si však nemusíte lámat hlavu - stačí, když zadáte své požadavky profesionálnímu textaři, a ten se již postará o to, aby článek působil přesvědčivě a důvěryhodně.

Kde si můžete placené články objednat?

Placené články si můžete objednat příjmu přímo u provozovatele vybraného webu (pokud se vám podaří dohledat kontaktní informace), anebo ještě lépe - kontaktovat weby, které umožňují publikaci placených článků prostřednictvím zprostředkovatele. Například na tržišti s prodejem PR článků, který sdružuje inzerenty, publishery a influencery, a to dokonce v rámci zahraničí.

Mají placené články vliv na SEO?

Ano, na SEO placené články vliv mají. V podstatě jde o nejúčinnější formu linkbuildingu. pokud vám placený článek nepřivede návštěvníky přímo, stoprocentně se projeví zlepšením pozic ve vyhledávání. Předpokladem je pravidelná publikace, diverzita odkazů a další aspekty moderní optimalizace. S tím vám ochotně poradí odborníci z marketingové agentury.

Publikováno: 12. 03. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová