Letošní rok je rokem zapojení AI do marketingu

Možná jste i vy přemýšleli, co bude tou závratnou novinkou, která začne měnit svět. Je to tady – do našich životů vstupuje umělá inteligence. I když pravdou je, že zas o takovou novinku nejde, protože ji predikovali tvůrci sci-fi literatury. A letos nejspíš zažijeme její razantní nástup do našich životů. Rozhodně ovlivní zejména umění a marketing.

Umělá inteligence razantně nastupuje

Díky GPT-3, modelu strojového učení neuronové sítě, za kterým stojí nezisková společnost OpenAI, jsme schopni na vlastní oči vidět, co dokáže autoregresivní jazykový model se schopností hloubkového učení textu. Změny nastanou v mnoha oblastech. Umělá inteligence využívá dostupné internetové zdroje a hravě nám namaluje nové umělecké dílo, které popíšeme požadavkem o několika slovech. Přát si můžeme třeba namalovat slavného politika jako portrét ve stylu díla některého ze slavných světových malířů. Umělá inteligence umí skvěle pracovat i s textem. A to tak impozantně, že i laik začne ihned přemýšlet, jestli není využitelnější než vyhledávače. Nenabídne totiž jen odkazy na zdroje, ale rovnou výtah k problematice, se kterou se chceme seznámit. Hravě nám napíše celý článek, nebo dokonce knihu. Vytvoří smlouvu, texty reklamních sdělení, e-mailovou komunikaci, taktéž dokáže spisovatelům nabídnout několik linií, kterým směrem se může dále vyvinout příběh jejich knihy.

AI změní marketing. Změňte i ten váš

V marketingu už letos nastoupily chatboty, které poměrně rychle nahrazují existující call centra, nebo přesněji část jejich služeb. Letos začne umělá inteligence měnit práci copywriterů a redaktorů. Chcete si umělou inteligenci vyzkoušet a zjistit, co může přinést pozitivního do vašeho podnikání? Spojte se s firmou PISALEK AI. Ta se rozhodla pomáhat firmám s implementací benefitů, které umělá inteligence umí v marketingu nabídnout. A rovnou vytvořila i zajímavý projekt. Je jím první blog psaný AI. Můžete si jej dokonce zcela zdarma vyzkoušet a zadat si vlastní PR článek psaný AI. Stanete se jedním z průkopníků využití umělé inteligence v marketingu a nebude vás to vůbec nic stát. Zjistíte, že tvorba textů teď může být sofistikovanější, a přitom snadnější.

Publikováno: 11. 01. 2023

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová