Světelná reklama přitahuje zákazníky jako magnet i v noci!

Dnes kladou snad všechny firmy obrovský důraz na online propagaci. Platí si PPC reklamu, reklamu na sociálních sítích a na ostatní metody, ty staré a osvědčené, zapomínají. Není to trochu škoda? Protože i klasické billboardy nebo světelná reklama mohou přitáhnout spoustu zákazníků. Vždyť lidé nesedí pořád jen u počítačů a telefonů, chodí také ven! Jednou z nejoblíbenějších forem venkovní offline propagace je světelná reklama. Možná si to ani neuvědomujete, ovšem nachází se všude možně kolem nás. Typicky třeba nad vchodem do obchodu, na reklamních pylonech při obchodních centrech či jako reklamní výstrč. A nejde o žádný český výmysl. Ať se podíváte na jakoukoliv fotku z centra New Yorku a jiných velkých měst, vždycky tam uvidíte spoustu světelných reklam.

Jak se světelná reklama vyrábí?

Na výrobu světelné reklamy je potřeba světelný box. Jde v podstatě o panel s nápisem či logem firmy, který je podsvícený LED diodami. To jsme však řekli hodně zjednodušeně. Na výrobu se používají hliníkové komponenty, aby byl box odolný a vydržel i exteriérové podmínky. Aby byl motiv správně podsvícený, využívají se plexiskla. Kvůli odolnosti barev se uplatňuje UV tisk. A tohle všechno je podsvícené speciální LED technologií.

Co je uvnitř světelného boxu?

Záleží na tom, kdo vám světelnou reklamu zhotoví. V Česku se jí už přes 15 let zabývá firma RAVAFOL, která uplatňuje svoje výrobní technologie a know-how. Dovnitř panelů dává vlastní LED moduly, což je v dnešní době nejúspornější varianta. Nabízí také úpravu starších reklamních panelů, dokáže vyměnit zářivky či neony za LED moduly vlastní výroby. Jako napájecí zdroje využívá zdroje značky Mean Well. Všechny vnitřnosti panelu jsou lehké, malé a bezhlučné. Je dost možné, že jste panel od firmy RAVAFOL viděli v akci. Jejich služby totiž využívají například Mountfield, DM drogerie, Takko fashion, Dráčik či Okay elektrospotřebiče. Chcete také takový? Všechno se dá domluvit.

Publikováno: 26. 05. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: Katka Jandlová