Jak zdarma získat followers na Instagramu?
Instagram je jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních médií s více než miliardou aktivních uživatelů. Pro firmy, influencery i...
Instagram je jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních médií s více než miliardou aktivních uživatelů. Pro firmy, influencery i...
Možná jste i vy přemýšleli, co bude tou závratnou novinkou, která začne měnit svět. Je to tady – do našich životů vstupuje umělá...
Investování do akcií se pro mnoho lidí stalo doslova koníčkem. S příchodem koronavirové krize se většina lidí rozhodla přejít na...
1) Čím kratší název, tím lépe se pamatuje Co si snadněji zapamatujete, www.amsterdam.cz nebo www.amsterdamhlavnimestoholandska.cz? 2) Klíčové slovo v názvu Vyplatí se mít v názvu webstránky předmět vašeho podnikání. Pokud máte obchod s keramickými vázami, pak je vhodný název například www.keramicke-vazy.cz. Už...
05. 09. 2017
Jaké obchodní jméno nebo název živnosti zvolit? Tipy pro výběr vhodného názvu firmy. Nejprve si řekneme něco o pravidlech, které na Slovensku platí pro uvádění obchodních jmen firem a podnikatelů, a nakonec najdete tipy pro výběr správného obchodního jména. Obchodní jméno živnostníka (fyzické osoby) Obchodním jménem...
05. 08. 2017
Vyplatí se být živnostníkem? Je lepší živnost než zaměstnání? Komu se více vyplatí pracovat na živnost? Kdo vydělá víc? Tento článek je určen těm, kteří se chystají vykonávat své povolání \"na živnost\", resp. těm, kterých se jejich zaměstnavatelé snaží přesvědčit, aby pro ně pracovali na...
05. 05. 2017
Co potřebujeme vědět o konkurenci. Jaké informace o konkurenci hledat? V předchozím článku, jsme se dozvěděli, kdo je naší konkurencí. Jaké informace bychom si měli u konkurentech najít? Co si všimnout? A jaký to bude mít význam? Výrobky a služby Jaké výrobky nebo služby nabízí konkurence? Kolik výrobků a služeb...
05. 02. 2017
Uvažujete nad podnikáním? Co všechno obnáší podnikání v porovnání se zaměstnáním? Co všechno vás čeká, pokud začnete pracovat pro sebe. Dnešní článek bude o cílech, risku, změně životního stylu, odpovědnosti, motivaci a podpoře od nejbližších. Pracujete pro zaměstnavatele, ale uvažujete o vlastním podnikání?...
05. 01. 2017
Jak na obchodní vizitky. Co všechno by měla mít dobrá vizitka? Co by na ní nemělo chybět? Jak by měla vypadat dobrá firemní vizitka? 1. Používejte standardní rozměr vizitky (5 × 9 cm) - aby se vešla do běžného vizitkáře. V opačném případě může vaše vizitka skončit v koši jen pro to, že se novému majiteli nevešla...
05. 11. 2016